Fråga om identifikation

Hej!

Vi har skickat en länk för ID-vidimering till en delägare. Jag kan inte se att han har gjort ID-vidimeringen men när jag går in under fliken "All korrespondens" kan jag heller inte skicka länken på nytt. Vad beror det på?
Micke

Kommentarer

  • Hej Micke! 

    Problemet är att delägaren inte har använt sig av BankID utan bara klickat på knappen Skicka. Skicka ut en förfrågan igen och var tydlig med att han ska använda sig av BankID vid identifiering. 


    Med vänliga hälsningar,
    Bjorn Lunden
  • Tjena!

    Jag kan inte skicka den igen för systemet säger att jag redan skickat exakt samma meddelande. Kan ni ta bort den han redan skickat så att jag kan göra om det?
    Micke
  • Hej! 

    Anledningen är att man måste skriva något i text-rutan för meddelande om man skickar till samma person. Om du inte vill skriva någon text så lägg till en punkt eller mellanslag så kommer det att gå.

    Med vänliga hälsningar
    Bjorn Lunden

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.

Mitt inlägg förmodereras innan eventuell publicering. Jag har tagit del av policyn för personuppgifter och innehåll.