Skicka meddelande till kund i Lundify
Hej har sökt instruktion för att kunna använda brevet på webben/ appen den säger att inga användare är tillgäliga.
Följ inlägget
1
följare
Ja det stämmer att man kan ha en konversation med kunden via brevet. Har du fler användare upplagd i företaget så ska du kunna välja på dessa när du skapar upp en konversation. Hur ser det ut för dig? Kan du ta en skärmdump?
Med vänliga hälsningar
Det är mitt eget, jag vill veta hur det ser ut när jag skickar meddelanden innan jag skickar till mina kunder.

Jag förstår!





Det behöver finnas en till användare upplagd i företaget för att man ska kunna starta upp en konversation.
Så här ser det ut hos mig när jag klickar på brevsymbolen:
Jag får upp alla konversationer jag har startat. Det kan både vara kopplat till specifika underlag eller bara en allmänt chatt med en annan användare.
Klickar jag på Ny konversation får jag möjlighet att välja vilken användare jag vill starta konversationen med:
Jag väljer Maja och klickar på Skapa konversation
Jag får då upp en ny konversation som jag når via brevsymbolen
Och klickar jag mig in på konversationen så ser det ut såhär (till höger i bild).
Med vänliga hälsningar