Till senaste kommentaren

Skicka meddelande till kund i Lundify

Hej har sökt instruktion för att kunna använda brevet på webben/ appen den säger att inga användare är tillgäliga.
Eva

Kommentarer

  • Hej Eva!

    Ja det stämmer att man kan ha en konversation med kunden via brevet. Har du fler användare upplagd i företaget så ska du kunna välja på dessa när du skapar upp en konversation. Hur ser det ut för dig? Kan du ta en skärmdump?

    Med vänliga hälsningar
    Evelina
  • Det är mitt eget, jag vill veta hur det ser ut när jag skickar meddelanden innan jag skickar till mina kunder.

    Eva
  • Jag förstår!

    Det behöver finnas en till användare upplagd i företaget för att man ska kunna starta upp en konversation.

    Så här ser det ut hos mig när jag klickar på brevsymbolen:

    Jag får upp alla konversationer jag har startat. Det kan både vara kopplat till specifika underlag eller bara en allmänt chatt med en annan användare.



    Klickar jag på Ny konversation får jag möjlighet att välja vilken användare jag vill starta konversationen med:



    Jag väljer Maja och klickar på Skapa konversation 


    Jag får då upp en ny konversation som jag når via brevsymbolen


    Och klickar jag mig in på konversationen så ser det ut såhär (till höger i bild).



    Med vänliga hälsningar

    Evelina

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.

Mitt inlägg förmodereras innan eventuell publicering. Jag har tagit del av policyn för personuppgifter och innehåll.