Välkommen till vårt forum för frågor & svar!
Här hittar du svar på dina frågor dygnet runt och året om – men du kan även skriva nya frågor till oss gällande programsupport, samt bifoga filer, mm.
Vi svarar dig varje vardag under våra öppettider.
Ditt meddelande publiceras i forumet efter vi förmodererat det.
Viktigt! Om du inte vill att ditt meddelande ska vara publikt kan du skriva det i ditt meddelande.
Vi förbehåller oss rätten att redigera eller ta bort känslig information.
Ja det går bra!
Om du redan lagt upp anställd där det finns ett schema, så går du in under Anställda. Klicka på den anställde och därefter Inställningar - Schema. Välj Nytt schema. Fyll i arbetstiden för Vecka 1.
Därefter klickar du på + Vecka så att du får så många veckor du behöver. Kom ihåg att ändra arbetstid för var och en av veckorna.
Välj rätt aktiveringsdatum utifrån att aktiveringsdatumet är måndag vecka1.
I händelsemallen "Nyanställd" gör du på samma sätt; lägg till de antalet veckor du behöver och lägg in arbetstiderna för varje vecka.