Workflownyckel saknas i BL Bokslut

Får felmeddelande när jag i BL Bokslut klickar på symbolen för Workflow uppe till vänster i programmet: Den aktuella klienten saknar workflownyckel.
Henrik

Kommentarer

  • Hej!

    För att kunna ändra status i Lundify Workflow från BL Bokslut så måste ni i företagets basuppgifter (klicka på Basuppgifter-Företagsuppgifter) lägga in den workflownyckel som i ditt Workflow är kopplat till just denna klient.

    Om du från Lundify Workflow öppnar denna klient en gång via dess BL Bokslutsikon, så kommer workflownyckeln in dit. Alternativt går du in i Lundify Workflow på denna klient. Under fliken Inställningar kan du enkelt kopiera den nyckeln från Lundify Workflow (klicka på den orangemarkerade symbolen enligt bilden nedan) och klistra in den i BL Bokslut i företagsuppgifterna.



    Med vänliga hälsningar,

    Angelica

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.

Mitt inlägg förmodereras innan eventuell publicering. Jag har tagit del av policyn för personuppgifter och innehåll.