OCR
Hur byter man dokument på en kundfaktura på en specifik kund som ska ha OCR fakturor men där fakturan skapas och skickas av kunden i Finance. Om jag ändrar dokument i administration på kunden så kommer det inte med när man fakturerar från appen.
Följ inlägget
1
följare
Jag misstänker att man i detta fall skulle behöva backa tillbaka fakturan till ett utkast och sedan skicka om den från BL Administration. Ring in till vår support på tfn 0650-54 14 00 så kan de hjälpa dig med detta. Om kunden har Faktureringsmetoden så fakturan är bokförd kan man behöva justera den verifikationen då det i så fall kommer att skapas en ny verifikation när man uppdaterar fakturan.
Med vänliga hälsningar
Har kollat och OCR finns med i listan med förbättringar men tyvärr är det inte prioriterat just nu. Har din kund en som absolut vill ha OCR-nummer behöver den fakturan skickas från BL Administration.
Med vänliga hälsningar
Nej tyvärr stämmer det.
Med vänlig hälsning
Det är absolut möjligt. Skickar med manualen för hanteringen av OCR-fakturor i BL Admin här
Med vänlig hälsning,