Till senaste kommentaren

"Något gick fel" vid betalning

Hej! Jag försökte skicka en betalning via min bankintegration men får bara en röd ruta där det står att "Något gick fel" och sen händer inget. Vad är det som går fel?
Allan

Kommentarer

  • Hej Allan

    Det händer då systemet tappar vilket land som är valt på leverantören och det har en enkel lösning. 

    1: Gå in på betalningen, klicka på de tre prickarna och välj Redigera leverantör

    2: Kontrollera att rätt land är valt. 

    3: Spara leverantören. 

    Nu kommer alla betalningar till den leverantören gå att skicka. 

    Hör av dig om du har några frågor! 

    Med vänliga hälsningar

    Valter

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.

Mitt inlägg förmodereras innan eventuell publicering. Jag har tagit del av policyn för personuppgifter och innehåll.