Till senaste kommentaren

Hur kan jag styra vad användarna ska ha tillgång till i Tid & Projekt?

Vi har flera användare som ska ha olika rättigheter när det gäller skapande av projekt. Hur kan vi ställa in det?
Sofia

Kommentarer

  • Hej Sofia,

    Genom att skapa Team kan du organisera användare i arbetsgrupper. På så sätt kan du spegla organisationens avdelningar eller skapa särskilda grupper för snabbval vid projektskapande.

    Team har en hierarkisk struktur som styr användares tillgång till information. Som standard finns ett generellt team. Varje användare kan ges specifika roller inom teamet, vilket påverkar rättigheter och vyer (som filtreras efter användares roller och plats i verksamheten hierarkiskt).

    Du kan läsa mer om att skapa team och hur du ställer in användares tillgång till information här

    Med vänliga hälsningar,
    Angelica

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.

Mitt inlägg förmodereras innan eventuell publicering. Jag har tagit del av policyn för personuppgifter och innehåll.