Appen

Hej. Har ni tagit bort fotofunktionen i APPEN? / mvh Åsa
Åsa

Kommentarer

  • Hej Åsa,

    Den funktionen finns fortfarande kvar så länge du har tjänsten 'kvittohantering' aktiverat.

    Med vänliga hälsningar,
    Valter
  • Hej, hur får jag den funktionen återaktiverad? /Åsa
    Åsa
  • Det kan du ställa in själv under inställningar och användare/abonnemang i Lundify. Om du är kopplad mot en redovisningsbyrå, så måste du kolla med revisorn om allt är rätt med tjänsten.

    Med vänliga hälsningar,
    Valter
  • Och såhär ser det ut när jag ska gå in och godkänna fakturor🤮

    Åsa
  • Hej Åsa!

    Är det en Iphone som du har? Kan du kolla i så fall vilken version av IOS du har på din telefon? Hur ser det ut om du skulle logga in via t.ex. Chrome på app.bjornlunden.com, är det samma där?

    Med vänliga hälsningar
    Valter
  • Hej,
    Jag har senaste versionen i min Iphone 15. Och det är telefonen jag använder till 99% , inte dator.
    Åsa
  • Och vad är det här nu då?? Nu kommer jag inte åt någonting i appen?!!

    Åsa
  • Hej Åsa!

    Ser att det står Välj företag, vilket företag är du inne i nu?

    Med vänliga hälsningar
    Valter
  • Ja, det är ju lite svårt att veta när det inte framgår i appen.
    Åsa
  • Hej Åsa!

    Har du möjlighet att logga ut ur appen och starta om den? Mina kollegor har kollat och från vårt håll verkar det fungera. Annars får du gärna ringa in till oss på tfn 0650-54 14 05 mellan 9.30-16.00 (lunch 12.00-13.00) så får vi felsöka.
    Om du har möjlighet får du gärna prova logga in via en webbsida på din telefon på adressen app.bjornlunden.com och se om du kommer åt allt då.

    Med vänliga hälsningar
    Valter

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.

Mitt inlägg förmodereras innan eventuell publicering. Jag har tagit del av policyn för personuppgifter och innehåll.