Ångra statusändring

Det händer att jag råkar få in fel datum eller på annat sätt i stressen lyckas registrera en felaktig statusändring på klienten i uppdraget i Workflow. Hur kan jag ändra/annulera/ta bort den för att på så sätt få riktiga uppgifter om statusarna? Idag gör jag så att jag lägger in en status till på det rätta datumet men det blir väldigt stökigt i historiken.
Markus

Kommentarer

  • Hej Markus!

    Tyvärr så kan man inte "ta bort" historiken i statusändringen. Man kommer att se alla statusändringar man gjort. Förstår att det kan se stökigt ut men i dagsläget så finns det ingen funktion för att ta bort statusen.

    Med vänlig hälsning
    Valter

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.

Mitt inlägg förmodereras innan eventuell publicering. Jag har tagit del av policyn för personuppgifter och innehåll.