Välkommen till Bjorn Lundens forum för frågor & svar! Här hittar du svar på dina frågor dygnet runt och året om – men du kan även skriva nya frågor till oss gällande programsupport, samt bifoga filer, mm.
Vi svarar dig varje vardag kl 09.30 - 16.00.
Ditt meddelande publiceras i forumet efter vi förmodererat det. Viktigt! Om du inte vill att ditt meddelande ska vara publikt kan du skriva det i ditt meddelande.
Vi förbehåller oss rätten att redigera eller ta bort känslig information.
Bjorn Lunden är ett kunskaps- och programvaruföretag som sedan mer än 35 år förenklar vardagen för små och medelstora företag. Främst genom att erbjuda moderna programlösningar, begriplig information och praktiska verktyg för att sköta företagets skatt och deklaration, redovisning, löner och personalfrågor.
Vårt mål är att vad du än undrar över när det gäller ditt företagande så ska du kunna få information och verktyg från oss. Det kan vara i någon av våra många böcker eller e-böcker, genom våra dokumentmallar, i något av våra ekonomi- eller skatteprogram, med hjälp av någon av våra appar eller webbtjänster, genom vår frågeservice eller på någon av våra kurser eller webbkurser.
Jag misstänker att man i detta fall skulle behöva backa tillbaka fakturan till ett utkast och sedan skicka om den från BL Administration. Ring in till vår support på tfn 0650-54 14 05 så kan de hjälpa dig med detta. Om kunden har Faktureringsmetoden så fakturan är bokförd kan man behöva justera den verifikationen då det i så fall kommer att skapas en ny verifikation när man uppdaterar fakturan.
Med vänliga hälsningar
Har kollat och OCR finns med i listan med förbättringar men tyvärr är det inte prioriterat just nu. Har din kund en som absolut vill ha OCR-nummer behöver den fakturan skickas från BL Administration.
Med vänliga hälsningar
Nej tyvärr det stämmer.
Med vänlig hälsning,
Det är absolut möjligt. Skickar med manualen för hanteringen av OCR-fakturor i BL Admin här
Med vänliga hälsningar,