Välkommen till Bjorn Lundens forum för frågor & svar! Här hittar du svar på dina frågor dygnet runt och året om – men du kan även skriva nya frågor till oss gällande programsupport, samt bifoga filer, mm.
Vi svarar dig varje vardag kl 09.30 - 16.00.
Ditt meddelande publiceras i forumet efter vi förmodererat det. Viktigt! Om du inte vill att ditt meddelande ska vara publikt kan du skriva det i ditt meddelande.
Vi förbehåller oss rätten att redigera eller ta bort känslig information.
Bjorn Lunden är ett kunskaps- och programvaruföretag som sedan mer än 35 år förenklar vardagen för små och medelstora företag. Främst genom att erbjuda moderna programlösningar, begriplig information och praktiska verktyg för att sköta företagets skatt och deklaration, redovisning, löner och personalfrågor.
Vårt mål är att vad du än undrar över när det gäller ditt företagande så ska du kunna få information och verktyg från oss. Det kan vara i någon av våra många böcker eller e-böcker, genom våra dokumentmallar, i något av våra ekonomi- eller skatteprogram, med hjälp av någon av våra appar eller webbtjänster, genom vår frågeservice eller på någon av våra kurser eller webbkurser.
Den funktionen finns fortfarande kvar så länge du har tjänsten 'kvittohantering' aktiverat.
Med vänliga hälsningar,
Med vänliga hälsningar,
Och såhär ser det ut när jag ska gå in och godkänna fakturor🤮
Är det en Iphone som du har? Kan du kolla i så fall vilken version av IOS du har på din telefon? Hur ser det ut om du skulle logga in via t.ex. Chrome på app.bjornlunden.se, är det samma där?
Med vänliga hälsningar
Jag har senaste versionen i min Iphone 15. Och det är telefonen jag använder till 99% , inte dator.
Och vad är det här nu då?? Nu kommer jag inte åt någonting i appen?!!
Ser att det står Välj företag, vilket företag är du inne i nu?
Med vänliga hälsningar
Har du möjlighet att logga ut ur appen och starta om den? Mina kollegor har kollat och från vårt håll verkar det fungera. Annars får du gärna ringa in till oss på tfn 0650-54 14 05 mellan 9.30-16.00 (lunch 12.00-13.00) så får vi felsöka.
Om du har möjlighet får du gärna prova logga in via en webbsida på din telefon på adressen app.bjornlunden.se och se om du kommer åt allt då.
Med vänliga hälsningar